20 May 2014

Baju Ultraman Darwish

Salam Uollsss

Baru2 ni aku ade belikan baju untuk farish...aku rase comel tapi xtau la mata2 org lain... ni je la yg mampu mak uda belikan utk farish ek...kalau ade rezki lebih mak uda belikan benda lain...heheh...masa mule2 beli tu takut gak die xmuat atau terlebih besa...tp bile ibu die bg gbr nie...npk mcm ok je...aku pun dengan bangga tersenyum lebar...


antara 2 baju ni...aku lagi suke warne biru ni...aku rase mcm comel


masa farish dapat baju ni darwish igat baju ni tuk die...alaaa kesian nye aku dengar mak lang die citer...so kebetulan gaji aku terlebih byk lak bulan tu...aku pun beli sepasang tuk die...

masa die mule2 tgk baju tu ayat pertama die "haaa ultraman" hahah geli hati dgr die ckp ala2 pelat die tu...ibu die suh letak kat bakul nak basuh cepat2 die letak...siap ckp "sok awish nak pakai"...


nila baju tu....aku beli online je..member aku jual...harga pun murah...mase dpt tu...aku igat x muat...dah pakai..baru tau sedang elok... (tengokla aksi die...yg xreti duk diam tu)

Selang seminggu lepas tu mak ngah die wassap lak 

haaa terharu mak uda baca msg mak ngah tu...awish2 mak uda rindu sgt...
Rindu sgt kat dorang...xsabar nak balik...huhuhuhu

ok daaa

1 comment:

  1. salam..leh x msj sy no penjual baju tu..sy berminat nk beli..0199859232

    ReplyDelete