6 August 2015

KISAH RAMADAN DAN SYAWAL 1436H

Permulaan cerita.....

Ya ampunnn dah berabuk blog nie...puff puff ilang kan habuk ni jap...mane x berabuk...aku bukan la blogger tegar mcm yg lain...blog ni pun catatan kehidupan aku yg aku sendiri baca...hahahah

Sempena ramadhan tahun ni...aku dgn en somi di timpa musibah skit...yg mane en somi ne warded dekat 3 minggu...rase2 nye die kuar lg seminggu lebih nak raya kot...tu pun aku tanye dokto bile bole die kuar...sibuk la Puan dokto tu ckp sebelum raya bole balikk..tp sekali aku bersuara "SKANG NI PUN SEBELUM RAYA DOKTO" terus die ckp tgu lg seminggu kite tgk ape perubahan die...haish sakit pulak ati kite...lepas seminggu tu terus en somi bole baik..tp dalam keadaan x baik lagi la...aku pasrah la gak...janji aku happy en somi dpt balik umah...yahooo...


ok...yang ni baru cerita raya...tahun ni aku raya umah mertua aku...iaitu umah mak en somi aku...emm sedih gak xdpt raya dgn family aku..tp xpela...tahun ni pun dorang kije...so kureng skit la nak sedih...cume pagi raya tu ade la aku call mak dgn abah ucap selamat ari raya...n 2 ari sebelum nak raya tu aku dah beraya dgn dorang...terlepas rindu la gak kan...hehheeh...tema tahun ni warna royal blue...sebab ne ikut tema belah mertua aku...tp dorang pun xsume warna royal blue...janji warna biru...xkisah biru ape...so xyah cite panjang...selit gbr je...

nampak gomok lak....heheh...

fefeeling di pagi raya















Disebabkan en somi x sihat...kiteorang g beraya tumpang akak ipa...nak arapkan aku...mmg x la kan...xkan bergerak kete tu..hekhekhek..so raya taun ni xde ape yg special kite raya kite makan...hehehe...


ok daa

No comments:

Post a Comment