2 May 2014

Dinner Ofis

Salam Uollsss

19 April 2014 tarikh ofis aku buat dinner...dekat Saloma Bistro...Tema malam tu Raikan Cinta (Wedding).. so ramai la kenkawan kat ofis ni pakai baju pengantin...aku???pakai ke....hahah mmg xla...sbb rase diri ni beso so xmuat la pakai baju pengantin kot...so beli je la kat Kenanga Wholesale ...tu pun mcm mahal..heheh kate nak save..en somi aku lak die pakai kameja...tu pun mencari gak...igat nak bajet la beli baju die...ghupernyeee baju die pun leh tahan harganye... hahah...npk sgt bini nye ni kodukut...kahkhakah...

Merah menyala kooo...hahah...kate ikut tema Raikan Cinta...cinta kan lebih pada warna merah...kiki 
(npk x ketembunan kiteorg)

jom layan gambar





 

 


 Keluarga bahgia ku....sayang korang...

Nama die husna ayah die shafiq kawan ofis aku...die pantang nampak aku die mesti datang jumpe aku...dan panggil aku "Hai kak Safia" ...Ya allah...seronok sgt bile die baik dgn aku...die satu2 nye yg sentiasa igat aku kat mane je kiteorg jumpe....(Sayang dengan Husna)

Yang ni sorang lagi...nama die IMAD...anak ibu...mule2 jumpe xkire la bape kali jumpe pun die mesti xnk tego kiteorg melekat kat ibu die...tp lepas stgh jam..... ilang dah anak ibu die...time nak balik lagi best...dalam kete dah jerit BYE BYE...hahah...tgk en somi dgn imad baju dah lebih kurang sama...tembun pun lebih kurang...dah mcm anak bapak...hahaha...


haaa lupe malam tu semua staff dpt cabutan bertuah...aku dapat Japanese Air Circulator tu nama ikut kotak..kalu nama glamer die KIPAS...mula2 aku pikir KIPAS sebatang tinggi tu...ghupernye 

Dengan senyum nye aku amekkk je laaa...kire bersyukur la org bagi...tapi aku nk wat apeee....kat umah dah byk kipassss....haihhh


Grand prize taun nie 8 orang dapat...2 orang wanita selebihnye lelaki...yg grand prize sesgt dapat moto...tuah tuk staff baru...aku bile nak merasa dapat grand prizee....hukhukhuk

okla dah panjang sgt nie...


daaaa

No comments:

Post a Comment