1 December 2014

!!!!!!NO IDEA!!!!!!!!

Dah lama x update cerita dalam blog aku ni...dah bersarang rase nye...huahahaha

last cite aku mase raya aritu tu pun xabis...tp abaikan la....kite bukak cite baru...

so nak cite ape...nanti aku pk kan...sbb aku bukan la mcm blogger tegar yg sentiasa ade cerita n sentiasa ada gbr...blog ni pun tu diri sendiri bace dgn sape yg nak bace je...hahaha...

Emmm xsangka aku dah hampir ke penghujung tahun 2014...dan smlm bersamaan 01 Disember 2014 / 08 Safar 1436H besday en somi ku tercinta yang umo nye dah masuk 30sen...hahah...dah tua kiteorg kan...mcm xcaye...dulu masa mule2 kenal umo xmasuk 20 lagi...skang dah makin tua lak rase nye...

Sempena besday en somi ni aku dah plan lame...niat nye nak simpan duit... time besday die nak la bg hadiah..tp x nyempat kebetulan bulan tu aku dapat duit mcm2...n bole la beli handset lenovo tuk die...bajet nak cari yg murah tp biase la kan...kalau bini yang kuar duit...die mesti nk cari yg puas ati...sudah nye...bini pun redho jela...dah niat kan...emmm....disebabkan adiah besday dah bg awal sgt...so plan nak wat besday die tuka benda lain lak....pk nye pk....tingatla 1 benda yg die mintak selama nak 4 taun kiteorg kawin ni aku xtunai2kan....iaitu RENDANG CAMPUR CARA IBU MERTUAKU...alaa...aku bab masak ni mmg failed...reti sgt aku msk rendang....mule la aku mencari siape yg bole tolong ajar aku...hahhaha

akhirnye dengan bantuan akak ipa aku tersayang...dorang pun aja aku melalui wassap dan telegram...tp ade kisah disebaliknye...aku ni poyo...niat nak masak senyap2 nak kasi suprise la kat en somi...tup tup kantoi...gara2 akak ipa aku yg sorang ni suh kiteorg bwak blk lauk yg aku kirim kat die belikan...siap ckp santan xde lagi tu....alaa.. kat situ en somi dah tau yg aku nk buat rendang... tp die diam je...smlm blk kije die dah sengih2 dengan aku..sbb masa die blk kije tu aku tgh bertukang kat dapo nak menyiapkan rendang tu....


dah mcm kari aku nengok...yela 1st time buat...tp buruk tul kuali aku tu...hahaha...plzz jgn komen..kikiki

inila hasilnye...xreti aku nk hidang...amek gbr mcm ni je la ye...
alhamdulillah...en somi suke...ngeee

suke sgt die ckp sedap...tp xtau la ikhlas ke x...janji aku puas ati dpt buat ape yg die nak...




Selamat Hari Lahir Sayang...
Walaupun u xseromantik lelaki lain tapi u tetap dihati i sorang...luv u sayang





No comments:

Post a Comment