28 April 2014

Kawan Kawin-Kawin

Salam Uolss

Huih dah lame xupdate blog....nak kate bz mmg x la...tp malas kot....hehehe...Emmm hari ni aku nak cite sal kawan kawin-kawin lak...allaaaa bukan sape pun office mate aku gak...kite org panggil die lyn...mbr aku ni dah mcm adik aku je....yela beza umo die lebih la 5 tahun mudee dari aku...kekekek...tp aku still mude lagi hokeyyy....

Cite ni awal bulan aritu disebabkan aku malas haha so arini baru nak update....tanggal 05 April 2014 officemate aku wat kenduri kawin....namanye LYN....Lyn wat kenduri kat UM....wahhh dengar mcm best je kan...kat UM kot...tp bile sampai sane...ghuperrnyeee luar skit dari UM...emm stress...1 hal gak...nak kesana jem giler...tp zaman teknologi la kan kite guna la waze....guna waze pun confuse gak...sbb alamat yg dicari mmg xde...ne belek2 betul2 baru la jupe...en somi aku jgn citerrrr la....muke dah mcm tempoyak basi...sbb jem + xjumpe2 + sesat....ikut ati die nak balik je...tgk mood die x brape nk cantek baek aku diamkan jee...kang mau bebel mcm macik senah kang...lg bingit tinge aku...hekhek...dah jumpe tu aku suh en somi park kerete and aku pun hangkutla hadiah sebesar2 alam tu kedalam....huuuhhhh berat kot...asal la aku suke sgt volunteer kan diri...adoiii..seksa...



Selamat Pengantin Baru 
Azlina Rahim & Muhammad Alif



Time ni aku mtk pengantin lelaki yg amek kan gbr kiteorg...hahah...puas aku cari orang xde lak nk tolong amek gbr...kesian ko alif...maappp
"Aku" mmg xde gaya lain peace je yg aku tau...chait...



Sesi bergambar dengan pengantin lak....time ni en somi ade...tp aku rase kiteorg lg besar dari pengantin haaa...pengantin npk halus je...adoiii....hahah...pasni ne harus kurang kan berat badan plz plz plz plz


gbr ni kire ahli unit aku la...sebenarnye ramai kot...tp yg dtg xsama...so yg ni je la dpt amek...unit aku yg pompuan je..yg lelaki tu...ntah sape ntah...hahahah...



n last gambar gadis ayu2...haha xsedor diri dah xberapa nk gadis dah...yg ni baru la kenkawan ofis aku...ade tini, ikin, kak liza, kak lina, aku n cella...dorang2 ni lagi best pas kenduri lyn ni dorang2 kecuali aku dgn tini sempat lg nk g banting kenduri halidah lak...officemate aku gak...ntah kul brape nk spi la...time tu dah kul 2.30pm kot...tp aku x g la...jauh sgt kot...hehe...tp kiteorg ade aktiviti lain ptg tu..

panjang lebar lak citer nye tuk kenduri kawin lyn...heheh...nk sambung cite tuk aktiviti petang tu..tp dah panjang semcm lak aku rasa so aku stop kan dulu la...tgu next entry la ye....hahahah


No comments:

Post a Comment