28 April 2014

Bowling lepas Kenduri Kawin

Salam Uollsss

2nd chapter....pas kenduri Lyn kiteorg terus g wangsa walk...nk g amek bola bowling tini yg baru beli dari orang...nk g sana pun bole sesat kot...bukan sesat nak sampai sana...tp sesat nak kuar dari dewan ke jalan besar....adusss masalahhh.. ikut waze pun xleh pakai...so ne memandai igat blk kot mane jalan masuk tadi...hahaha...stress jap aku...dah jupe jalan besa baru guna waze menuju ke wangsa walk...  aik mcm pelik...datang tadi kot lain...blik dah kot lain...hahah...pas ni kalu suh aku g sane blk mmg x la..mmg payah nk cari jalan sane...

Selesai je bola tini setel 'ditebuk' so kiteorg pun tunggu giliran nak main bowling...cehhh nak test bola la... nk tgk ngam ke x... xmo cite panjang tgk gbr je la...

 Tini dengan En Somi nye


aku dengan en somi tercintaaa


sebelum main post dulu... :)



dannnnnnn aksi dorang baling






ni En Somi aku baling...baling nak ade gaya tapi score...emmm bole2 la



yang ni lagi best xsempat nk snap byk laju je die baling...tau2 dah STRIKE...haha





yg ni versi wanita...sopan n ayu lagi...markah die lebih la dari aku hahah...kire aku ni bukan terel pun main...tp lagak je lebih...sadisssssssss...



dan aku nye...


hehe mmg xde la..sbb xde sape nak amek gbr...lagi la aku stresssss....




Itula kejadian pada hari tersebut...tgh hari kenduri kawin petang bowling mlm dating kat umah je la...sekian terima kasih




ok daaaa


No comments:

Post a Comment