30 April 2014

FRIENDLY BOWLING OFIS DENGAN RISDA

Salam Uolsss

Cerita untuk arini....aku ne arrangekan friendly bowling antara ofis aku dengan syarikat risda...friendly ni untuk merapatkan hubungan antara ofis aku dengan pembayar...so bos aku mtk aku arrangekan disebabkan org yg slalu arrangekan tu preggy skang ni...  aku pun buat dengan ati yang terbukak sangat...heheh...  

selalu nye kalu friendly yg bos aku ni buat...harapan tuk letakkan kaum hawa ni menang mmg x la kan...mne xnye...kaum hawa hanya beberapa orang shj nk dibandingkan dengan kaum2 adam yg score dorang melebihi score kiteorg so paham2la adiah akan dpat pada dorang je.... tp xde hal la...sbb adiah die ciput sgt pun...tp smgt berpasukan n smgt nk melayakkan diri bg mewakili ofis untuk game antara ank syarikat bulan depan kan...haaaahhhh semangat giler ko...mintak2 terpilih..heee

jom layan gbr....

 Berucap dulu

Penyerahan Plaque

 Bergambar beramai-ramai...
(dalam ni mmg xde gbr aku sbb aku gak yg amek gbr...sadissss)


 Dan Pemenangnye tapi x igat la dorang ni dapat no brape...hahah




Ko tengok...kaum adam je kan...mane kaum hawa...haaaa sob sob













dannn JUARA UNTUK FRIENDLY TERSEBUT ADALAH RISDA



 YANG NI BARU ADE KAUM HAWA...YEAYYYY...NI PUN TUMPANG SBB GENG DIE ADE LELAKI...HEKHEKHEK



TAHNIAH PADA MEREKA...LEPAS NI INSYALLAH KALAU ADE LAGI...KAMI AKAN JEMPUT ANDA ATAU ANDA JEMPUT KAMI PULAK...



No comments:

Post a Comment